Hoe een klacht indienen?
Verpak de goederen goed, zodat het pakket bestand is tegen transport en handling (u kunt ook de originele verpakking gebruiken, die is milieuvriendelijker). Voeg ook dit ingevulde klachtenformulier toe.
Als u niet over een printer beschikt, kunt u ons het formulier mailen of een handgeschreven omschrijving van de storing sturen. Vermeld zeker uw bestelnummer.
Waar moet ik de geretourneerde goederen naartoe sturen?
In elk land hebben wij een retouradres. U hoeft zich geen zorgen te maken over de hoge kosten voor het retourneren van de goederen naar ons centrale magazijn in Slowakije. De retourlogistiek wordt verzorgd door de Packeta-bezorgservice. De goederen die u naar ons retouradres stuurt, worden door Packeta doorgestuurd naar ons centrale magazijn in Slowakije.
Land van levering: Belgium
Lucia Kováčová
EXPANDECO – PACKETA
92660223 - 4barista.be
Nieuwe Weerd 22
3650 Dilsen - Stokkem
Belgium
Goederen retourneren per post/koerier
U kunt de goederen ook per post of koerier rechtstreeks naar het magazijnadres sturen: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slowakije.
Gelieve het pakket niet onder rembours te versturen. Verzendingen die onder rembours worden verzonden, worden geweigerd. Wij raden u tevens aan om het pakket te verzekeren.
Op zoek naar iets anders?
De volledige tekst van de klachtenregeling vindt u hier.
Onze contact- en factuurgegevens vindt u hier.