Hoe kunt u goederen retourneren in uw land?

Voorwaarden retourneren

Binnen 14 kalenderdagen na levering kunt u goederen aan ons retourneren.

De goederen moeten ongebruikt zijn, in 100% staat, onbeschadigd, onbevuild en in de originele verpakking.

In geval van retournering van gebruikte of beschadigde goederen behouden wij ons het recht voor om het bedrag van de terugbetaling te verminderen met de kosten voor het herstellen van de goederen in hun oorspronkelijke staat (reinigen, vervangen van onderdelen, enz.).

Voor goederen die met BTW-nummer zijn gekocht, geldt niet de mogelijkheid om de goederen binnen de termijn van 14 dagen te retourneren.

 

Waar moet ik de geretourneerde goederen naartoe sturen?

In elk land hebben wij een retouradres. U hoeft zich geen zorgen te maken over de hoge kosten voor het retourneren van goederen naar ons centrale magazijn in Slowakije.

Omgekeerde logistiek wordt verzorgd door de Packeta-bezorgservice. De goederen die u naar ons retouradres stuurt, worden vervolgens door Packeta doorgestuurd naar ons centrale magazijn in Slowakije.

Land van levering: Belgium

Lucia Kováčová
EXPANDECO – PACKETA
99600185 - LessWasteCoffee.com
Nieuwe Weerd 22
3650 Dilsen - Stokkem
Belgium

 

Hoe moeten de goederen worden verpakt en wat moet er in de zending worden gedaan?

Verpak de goederen zorgvuldig, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken. Je kunt ook onze verpakkingsmaterialen gebruiken (als je die nog hebt), dat is milieuvriendelijker :-).

Voeg dit herroepingsformulier bij het pakket. Heeft u geen printer, dan kunt u deze naar ons mailen. Het beste kunt u ons ook uw IBAN mailen, zodat wij typefouten kunnen voorkomen bij het lezen van uw handgeschreven IBAN.

Verzend de goederen in 100% goede staat, zonder enige schade, zonder vuil en in de originele verpakking.

 

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Wij betalen u terug zodra het pakket bij ons is afgeleverd en wij het hebben gecontroleerd. Dit is doorgaans binnen 5-8 werkdagen vanaf het moment dat de goederen zijn afgeleverd op ons retouradres in uw land.

Als u uw bestelling online heeft betaald, storten wij het bedrag terug op uw rekening die is gekoppeld aan de kaart waarmee u online heeft betaald.

Indien u per bankoverschrijving heeft betaald of onder rembours heeft gekozen, verzoeken wij u ons de IBAN-rekening door te geven waarop wij uw geld moeten terugstorten.

 

Bent u op zoek naar iets anders?

De volledige voorwaarden voor herroeping van het contract vindt u hier.

Contact- en factuurgegevens vindt u hier.